måndag 31 augusti 2015

Direkt från jobbet till gymmet för ett pass MoveIT - och så lite tjuvträning på chins och dips!

Oftast kommer jag att åka direkt från jobbet till gymmet numera, om bara tåget är i hyfsad tid så håller tidsschemat för det :-)  Idag hann jag både byta om och tjuvträna på lite chins och dips med Emelie innan passet!

Ett roligt och lite annorlunda MoveIT idag där några lådor utmanade mitt huvud igen (samma låda orsakade en skada på en annan stalker-medlem, hoppas du är okej! Krya på dig snabbt!) att det ska vara så svårt att få huvudet att skicka signaler till kroppen ibland, men några korrekta hopp blev det och en hel hoper där jag inte riktigt vågade. Stentuff vadutmaning med tåhopp på ett ben i typ en hel minut i sträck, det gjorde ONT, på ett bra sätt ;) Ett sjukt glatt positivt formbesked fick jag när jag gjorde hopp ner från låda till squat och knät sa inte ett pip! Jag tror att Gustaf säkert vill testa lite mer i morgon vad det tål men det kändes himla bra idag!

Jag ska inte äta bananpannkakor som "träningsmellis" nåt mer tror jag, inte kul att må banan-illa under passet, lovar! Så i morgon blir det ost, finncrisp och en avocado istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina