måndag 24 augusti 2015

Vilovecka - dag 1 som slutar med överraskande svullna fötter och ett smockfullt huvud

Då var första dagen i min vilovecka snart slut och jag kan konstatera att mina fötter inte alls gillade att vara stilla så mycket, ska absolut få igång en rutin att stå upp mycket på jobbet så jag kan hålla blodcirkulationen igång i benen. Huvudet är fullt av information och tankar och ska jag vara ärlig så hade ett typ Grit Cardio varit perfekt att blåsa ut huvudet med men nu har jag ju lovat coachen att vila så ;)  #lydig #coachensordärlag

Jag är rörd och tacksam över allt stöd jag får just nu, från både nära, nya och gamla vänner, obekanta och sajberspäjsvänner. Det betyder massor och ger tokmycket energi! #tacksam #kärlek

4 kommentarer:

  1. Jag hejar på både hjärna och kropp nu, men mest på hjärnan att den ska fixa och hålla ihop! Och det gör den, det är jag säker på så mycket som mina tummar är hållna (har nästan kramp nu ju!)!

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina