fredag 14 augusti 2015

Fredagsfys - Body Step!

Då var det fredag igen och jag var på plats 9.30 för ett pass Body Step med Pernilla. Idag dök även Emma upp för att prova, så extra roligt! Försökte köra på hög bräda men nope, går inte, knät skrek högt #jvlaskitrentutsagt, så jag fick sänka. Försökte verkligen vara toknoga i alla övningar och gjorde t.ex. knälyft på golvet istället för på brädan, men det gick sådär, känns nu :-(  så här sitter jag med ispåse igen. Jaja, if it doesnt kill you it makes you stronger ;) Right?  #theonlywayisup  Själva koreografin är inte så utmanande men det är ett tungt benpass, mycket styrka för baksidan! Och roligt! - även om jag inte får flyga ;) BodyStep är ju ett av de pass jag planerat att köra när jag börjar jobba så jag hoppas verkligen att mitt knä kan tänka sig att samarbeta lite mer när jag drar ner på träningsdosen. #komigenläknudå

Försökte mig på lite pilatesbollbalans efteråt men kroppen säger stopp, det GÅR bara inte, musklerna vägrar samarbeta så det tar jag som ett tecken på att vilodagen i morgon är rätt tajmad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina