måndag 10 augusti 2015

Om en tung tidig morgon med Grit Strength och balansträning

Det känns i kroppen att jag tränade två överkroppspass igår, musklerna ville inte riktigt samarbeta kan man säga, men skit i det och bara kör tänkte jag, och gjorde jag #pannben #jagvillmest Min taktik var att försöka köra 12-kilo så mycket som möjligt men det gick bara inte i squat-pressen, å andra sidan hade jag lagt på 4,5x2 kilo på "lilla" stången idag så det dög rätt bra det också :-D Gjorde alla frivändningar med den och det gick bra! Avstod från viktplattan i sista låten och satsade istället på att göra hoppen med riktigt bra teknik, och få upp pulsen lite extra på köpet ;) #missioncompleted

Efter passet gjorde jag en massa balansövningar och fick en ingivelse att jag skulle prova mitt knästående på pilatesbollen, minns ni när jag fick göra den med Gustaf? (läs om det här) Och jösses amalia, jag fixade det ju! #heltgalet #kollajagkan #världsbäst Gjorde två och sedan skulle Lisa fota, då blev det svårare för hon tog bort min "livlina" men till slut så! #målgång #checkpåden

Stretchade lite och åkte hem och käkade lunch. Dags att ta tag i dagens agenda och ladda för kvällens MoveIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina