fredag 21 augusti 2015

Fredagsstep och världens bästa lunchpepp :-D #nödrim

Började med att möta upp nyfunnen träningskompis på gymmet och så körde vi Body Step för världens bästa Pernilla. Fick ju köra lite halvfart i alla squats och utfall men med rätt mindset så funkade det faktiskt.  Försökte ösa på mer i de partier där jag kunde och med inställningen att ha kul i första hand så kunde jag parkera prestationsprinsessan i ett hörn och bara njuta av träningen istället. #klappåaxeln #fiffigt

Efter det så åkte vi och käkade lite lunch och pratade träning (hon tränar också för PT-Gustaf :-D ) och mat och allt sånt som hör till, solen sken och sojalatten smakade bra. Kändes som en bra avslutning på min rehab - på måndag börjar mitt "riktiga" liv igen och jag ser väldigt mycket fram emot det!

2 kommentarer:

  1. Ja tack för en superhärlig tränings- och lunchdate! Hade kunnat sitta och prata i flera timmar till, hade massa mer att säga haha.
    Älskar att prata kost och träning och väldigt intressant att höra om ditt nörderi om giftfritt, ekologiskt och allt haha. Imponerande och väldigt inspirerande!! Vill gärna lära mig mer känner jag!
    Ha en skön vilodag imorgon! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Me too! Vi måste helt enkelt hitta tid i våra pussel för en ny date snart! Nördade mig så mycket ikväll att jag precis har beställt hem köksredskap i ekologisk bambu :-D Ett litet steg i taget ;) så är du snart där du också *haha*

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina