tisdag 11 augusti 2015

Om ett kvällspass där svetten bokstavligen rann och endorfinerna fyllde min kropp och jag kunde inte sluta le #knäppast

Grit Cardio 13 - jag säger det igen - galet roligt pass, en nära-döden-upplevelse, visst, men en kul sådan #haha #heltknäppt. Precis när man tänker att jag kanske inte klarar det här idag så har man ett set kvar av näst sista låten och så är det bara ett upplopp och mååååååål #denkänslan #likasköntvarjegång Det mest besvärliga är att lyckas hålla sig kvar på mattan i armhävningarna när till och med knäskålarna svettas :-D Känslan när man inväntar nästa set, supertaggad och svetten droppar från näsan, den är ta mig tusan helt oslagbar! #svettärfettsomgråter #endorfinjunkie

Men alltså, burpees, jag måste få lite teknikcoachning på dom, det känns som om benen är för långa och armarna för korta, jag får liksom inte till själva uthoppet när jag gör dem på marken, på en step-bräda är det inget problem. Sätter det på listan över saker att lära mig :-D #100thingstomasterbeforeyoudie

Rygg, axlar och bröst är rejält trötta nu. Ja, ben också om jag ska vara ärlig, det är tunga ben i trappan ikväll. #lovingit.  Jag gillar det, det känns som om kroppen har svarat bra och jag har gett den vad den har tålt - och lite till. Den har fått rejäl kvällsmat med massa protein och nu - vila, ett dygn eller så ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina