torsdag 6 augusti 2015

PT-pass # 25 - skitkul rygg- och axelpass med massor av dropset #winner #starkast

Älskar mina PT-pass, alltid kul och alltid inspirerande oavsett vad vi gör. Kvalitetsträning deluxe. #bästaever. Det är extra kul att köra axlar, mina skruttiga axlar som jag liksom tänkte att det nog var kört med. Men inte då, dom är tillbaka och dom rockar fett #haha #gammalsomtåget Från att med näppe ha klarat att köra axelpressar med 1 kilo så gjorde jag i dag axelpress i dropset med början på 7-kiloshantlar! Vi körde också dropset på 2 olika ryggövningar #starkast #lovingit, lite vanliga set på ländryggen (delvis med 5 kilo). Och ett hyfsat tungt corepass #nujäklar #beach2016 #vägrakvarg Avslut med en överraskande tung intervallcirkel #varärminork #slutpåbensin - men en övning i den var i alla fall slag på mits, älskar när jag får puckla på min PT ;)


Sprang lite intervaller på uppvärmningen och gjorde bara en kort stretch efteråt, ville ju hem och ut i solen som ju är på tillfälligt besök #sunisshining #andsoareyou #themesongoftheday

Then you came my way on a winter's day Shouted loudly come out and play Can't you tell I got news for you Sun is shining and so are you


Till sist, den här är till dig Gustaf ;) lovade dig ju en extra särskild bild idag :-D #crazycatlady


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina