tisdag 4 augusti 2015

Firar alla nya fina rekord med lite mer träning #tokfia #addicted

Ja, alltså, jag åt ju 40 gram belöningslakrits i eftermiddag och dom var supergoda och efterlängtade, but what goes in must come out, och att gå och träna är ju inte direkt nån uppoffring för mig så all anledning att cykla bort och köra lite mer Grit Strength #galenjagvet . Lockade med mig maken också :-D

Insåg rätt snart att jag inte direkt var starkast efter förmiddagens urladdning #noshitsherlock #inteförvånad så jag kapitulerade till min lilla stång förutom i rygg/triceps, ovanför huvudet var det helt kört att köra mer än 3,5 per sida. Men jag lovar, det räckte för att bli tokslut i hela kroppen ändå! #lovingit Gustaf var sannerligen all-in idag och superpepp och då kan man ju inte maska, killen har ju ögon i nacken för bövelen!

Nu ska jag vila ett dygn eller så - i morgon är det MoveIT #yes #serframemotdet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina