måndag 17 augusti 2015

MoveIT i uppförsbacke #pointsfortrying

Nä, det är inte min dag idag, mentalt känner jag mig bara sur och frånkopplad och grinig över att jag måste bromsa för att inte knät ska göra ont. Det är INTE roligt att träna på halvfart, och det blir ju inte ens det när jag tappat självförtroendet nånstans. Oron över hur jobbstart och vardagspussel ska kunna funka med min träning gnager i bakhuvudet, nej, jag är inte på topp just nu. #svärikubik #gårochdrarnåtgammaltövermig



Idag fick lillebror följa med mig till träningen för storebror och pappa är och tittar på matchen mellan FFF och Hammarby, en mycket viktig match och jag håller tummarna för att de gulvita plockar hem en trea idag. #lagetvidhavet #fff #trepoäng


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina