tisdag 4 augusti 2015

PT-pass # 24 - ett tungt pass och en gigantisk resultatbonanza, sjukt mycket glädje och jag är bara så lycklig!

#wihooooo Jag är så galet enormt fantastiskt löjligt nöjd över att det jag nu gör ger exakt dom resultat jag vill, han verkar sannerligen kunna sina grejor den där PT-n #proffs #teamwork #onlythebest. Idag dags för ny kroppskompositionsmätning och faktiskt var jag lite nervös, det är ju fettvikt jag vill bli av med ;) och inget annat!


Jag har nu den lägsta fettprocenten jag haft sedan jag först började mäta mig för många år sedan, och det är faktiskt nästan svårt att fatta, 36,4, det är bara 2,4% från normalspannet. Sedan den 18/5 har jag gått ner 4,4 kilo i ren fettvikt (gjorde ingen mätning i april men jag gick ner fem kilo från start till den 18/5). #tapparhakan #winning #världsklass

Här är ca 4,5 kilo fett... 
Vikten i morse stannade på 75,8 så nästa mål avklarat där! #lakritsfestival #dansarglädjedans, Nu vidare mot 70 kilo! #iwillmakeit

Lakritsfabriken i Ramlösa gör helt klart sveriges bästa lakrits! vetefri! 


Passet då! Jo, idag var det dags att kolla hur stark jag är. Och jag är jättestark #fuckjante, faktiskt! Det är nästan lite som att vara med i en film, inte är det väl jag som gör det där? När PT-Gustaf lägger på och lägger på vikt på benpressen och jag till slut gör 3 reps på 200 kilo. TVÅHUNDRA! Efter att ha gjort 3 på 180, 3 på 140 och många på 100.... #strongwomen #starksompippi

Bröstpressen då, sist stannade vi ju på 26, idag fick jag börja på 30 :-D Nemas problemas, stannade till slut på 35. Japp du läste rätt, trea femma, det är faktiskt en tredjedel av min kroppsvikt #stolt #lycklig #stark

(Justerar ev när jag får protokollet av Gustaf) Testade också av framsida lår, (76,5?), axelpressar (slutade på 20-ish), chins, dips, planka (sämsta idag, låren var liiiiite trötta från start, och axlarna typ döda ;) ) Armhävningar på fötter (fem typ godkända tror jag) Idag fick jag verkligen #älskasmärtan och övervinna mina egna hjärnspöken. Stora mentala kliv, igen! Tack för det Gustaf! #youmademyday #världenbästateam

Fick lite tabataspinning som bonus på slutet och sedan var jag helt slut. #denkänslan #älskaendorfinerna. Satt och skakade lite på en matta och lyckades stretcha lite, gissar att jag fånlog precis hela tiden :-D

Solen skiner och jag är så lycklig över att jag får resultat, att det funkar - och att det är så roligt att träna. Jag har hittat hem. Äntligen.

6 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blir! Fan va du kämpat!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, många liter svett blir det :-D

    SvaraRadera
  3. Du är ju helt otrolig. Bra jobbat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju en helt otrolig PT - och ett helt gäng med glada supporters som peppar och hejjar, det är värt hur mycket som helst. Jag blir jätteglad när ni skriver eller berättar att ni läst och att det syns att jag får resultat.

      Radera
  4. Grymt bra jobbat och stort grattis!! Du är stark, målmedveten och galet mycket endorfiner som sprutar i kroppen. Härligt! Fortsätt som du gör och fuck jante, hehe!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, dom där endorfinerna är inte att leka med :-D

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina