fredag 7 augusti 2015

Body Step - premiär för release 101 - #newchallange #newgain

Brillianta Pernilla Andersson stegar dagen till ära in i salen i guldtopp, #wellplayed, och meddelar att vi idag ska köra release 101 #yey #nyautmaningar. Body Step SKA ju vara tungt för ben och rumpa, men åh maj godd, nya releasen utmanar rejält vill jag lova! Nya koregrafier gör ju att hjärnan får jobba lite också, eller ganska mycket #tromig #varförgörkroppenpådettaviset, när mjölksyran sprutar och svettan bokstavligen rinner så är det banne mig inte enkelt att få fötterna på rätt plats :-D Men jag gjorde det! Idag med en atletisk cirkel som i några delar var lite väl utmanande för mitt knä så jag gjorde det så enkelt stabilt och kontrollerat som jag kunde och både knän och benhinnor känns okej. Kanske vågar köra på hög bräda nästa pass?

Idag fick lillebror följa med till gymmet, fast idag ville han inte träna "triceratops" #sötast #dinofrälst, utan magen, så visst, core-träning anpassad för 5-åring fick det bli en stund och så gjorde vi vår yoga-rutin också. Sedan ville han träna balans ;) och slå på boxningssäcken #nästagenerationkampsportare Blev kanske inte så mycket avslappning och stretch för mig men så roligt att se att han vill och tycker det är roligt. Vi vuxna är förebilder och barnen gör sannerligen som vi gör. Jag lyckades i alla fall göra ett set med chins innan vi cyklade hem igen!

Jag är också helt överväldigad över antalet läsare på mitt förra inlägg med före- och efterbilder, har fått supermycket pepp och feedback från alla håll och kanter och för det bugar och tackar jag #kärlek



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina