lördag 22 augusti 2015

Ett halvt kilo lättare (det är faktiskt ett litet smörpaket det!) än förra lördagen!

Vilodag idag och vädergudarna var sannerligen på min sida, strålande sol och precis lagom varmt så beachen nästa! Fast först ställde jag mig på vågen. (Förlåt Gustaf jag vet att du tycker jag ska skrota den men jag är inte där ännu ;-)  ) #gårminegenväg #envis  Vågen landade på strax under 74 så ytterligare ett halvt kilo fett har försvunnit från min kropp denna vecka, ett halvt kilo är ett litet smörpaket, det är faktiskt rätt mycket det! #yey #pårättväg. Min plan är att hålla takten om minst ett halvt kilo per vecka, på 16 veckor är det 8 kilo och BAM bikinibilder på julafton ;) #iwillgetthere #mylifemyway #fuckjante 


Idag är också ett litet firande av att jag fått mer än 1000 viewings på ett av mina inlägg. Tusen, det är ju helt sjukt många :-D Vilket det är? Kanske inte så svårt att gissa - före och efterbilderna ;)  

Pratade bloggande med en vän idag och fick lite mer pepptalk på köpet, här gäller att fylla på energi från så många håll som möjligt inför nästa veckas långvila. TACK vännen!

Kroppen känns bra, ingen direkt träningsvärk eller stelhet så jag är laddad för morgondagens final av rond 1 på den här resan, ett PT-pass och Body Combat! 


Dagens lärdom:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina