torsdag 20 augusti 2015

Vilodag med besök hos osteopat och frisör

Blåste iväg några fler spöken idag när jag hade träff med Osteopat-Dennis och fick tumme upp och grönt ljus #wihoooo. Inga "mekaniska" fel på knät och han kunde inte provocera fram nån smärta så, fortfarande bara inflammation i muskelfästet. Jag var lite sned i höften så han tryckte till den och det hjälper förhoppningsvis till att avlasta knät det också. Annars var kroppen i bra form och den vilovecka jag har nästa vecka kommer att göra susen! Så glad att det jag kände i kroppen också bekräftades av honom, det gör att jag vågar lita på att det jag känner är rätt!

En fördel med att det är sol ute nu är att man kan passa på att "detoxa" sina träningskläder också - finns inget bättre än solljus för att döda alla dom bakterier som gör att kläderna luktar #funfact. Så idag hängde jag ut lite kläder i solen och yey, nu stinker dom inte längre. #nomoresmellycat

Jag fortsatte dagen hos frisören, värsta lyxen, te, tidning och ompyssling - tadaaaa! The new improved me!

Avslutar dagen med ispåse på knät och laddar för BodyStep i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina