fredag 3 juli 2015

Jag har tränat i shorts - och det kändes hur bra som helst!

Jag har aldrig varit modig nog att dyka upp på gymmet med sånna där snygga korta shorts. Det har inte funkat praktiskt heller, i alla fall inte utan compeed på insidan av låren. #skavsårfromhell Men efter att ha lullat runt i dom här hela dagen igår insåg jag att jag inte längre skaver låren mot varandra, alltså för en tjockis som mig var det en sjukt välkommen upptäckt!

Eftersom Body Step-en på fredagar är direkt efter ett fullsatt seniorpass så blir det ofta varmt i salen så, jag kände mig modig tänkte att nån gång måste vara den första så jag körde på i shortsen. Det var nog tur det, megasvettigt step-pass i den roliga 70/30-versionen, jag gillar verkligen den bäst, kul med lite koreografiska utmaningar också! Bonus med både Lisa och Lovisa som instruktörer också! Hann säga hej till PT-Gustaf en snabbis och fick lite uppmuntran. Kände mig dock ofokuserad på stretchen så den blev lite sisådär idag. I morgon vilodag!


9 kommentarer:

  1. Du är grymt fin älskling!

    SvaraRadera
  2. Skitbra med shorts, å dina är färgglada vicket jag gillar massor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har liksom aldrig känt mig smal tillräckligt och så är detta det där med skavsår... På gymmet är ju alla färgglada :-D

      Radera
  3. Snyggt jobbat och supersnygga shorts!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, bonusköp som följde med när jag akuthandlade en jacka till storebror, hade rabattkod 👍

      Radera
  4. Supersnygga! Njut lite å mina vägnar också :D
    /Hälsningar från en som har shorts till knäna :p

    https://lightertimesahead.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör som jag, prova hemma först ;)

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina