måndag 20 juli 2015

Öm i precis hela kroppen, vill träna och bli mjuk igen!

Vilodag 2, avsaknaden av endorfiner står jag ut med men att kroppen känns stel som torkad trolldeg, att axlarna värker och att mina ryggmuskler knyter sig känns inge vidare kul. Ska det vara så här liksom?

Försökte stretcha lite, lillebror trodde det var en lek och kastar sig på min rygg vid ett ytterst olämpligt tillfälle, rycker till, AJ! #fulaordikubik

Fortsätter rehabba benhinnorna med coldpack, känns bara vid belastning nu #lekplatslek #jagabarn

Knät är tyst som en skogsmus. #tackolov

Till nästa långvila behöver jag en plan för hur jag ska behålla rörligheten för det här är bara en plåga.




4 kommentarer:

  1. Du beskriver precis hur jag har det.. Och enligt Dennis är jag övertränad. Musklerna är i princip inflammerade och det uppkommer endast i vila. Har aldrig ont när jag tränar. Skitjobbigt är det.. Hoppas du hittar nån grej för rörligheten, jag har inte gjort det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska nog hitta nåt. Får diskutera med Gustaf vad som kan vara tillåtet 😜 övertränad är något högst otippat för mig 😂 men varför inte liksom 💪

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina