söndag 19 juli 2015

Om att vara detoxad

Ute i verkligheten, bland andra människor blir det tydligt att jag nu är helt detoxad. Jag står över glassdisken för att köpa glass till barnen och inget där ser särskilt gott ut, står i kön till kassan jämte godis och choklad men är inte det minsta frestad. När en gluten- och mjölkfri kladdkaka serveras vill jag faktiskt inte ha. #påriktigt Bloggar om bakning och kakor intresserar mig sällan längre.

Att utan ansträngning kunna avstå från det jag vet inte är bra för mig känns så himla bra! #seger #dogoodthings Mina närmaste supportar mig helt och fullt, nu ska jag lära mig att hantera ifrågasättande och trugningsförsök från resten av världen också ;-)

May The force be with me :-D

PS, 4 hekto kvar till lakritsfestival som är det enda jag fortfarande kan sakna ibland!

3 kommentarer:

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina