söndag 12 juli 2015

Inställt Body Balance blev kompisträning i gymmet och ännu ett varv på dips/chins-utmaningen!

Efter lunch kom SMS om sjuk instruktör och därmed inställt pass. Attans, messade Sanna som också hade tänkt köra Balance och frågade vad gör vi nu - vi tränar ändå svarade hon #kloksomenbok.  Sagt och gjort, vi möttes upp och bestämde oss för att båda var trötta i benen så vi körde överkroppspass i gymmet. Började med dips/chins där jag ville utmana mig på nivå 12, maken trodde jag skulle klara 2x6 - så då gjorde jag 2x8 #såjäklastolt #starksomenbjörn Chinsen gick lite sämre än i morse, väldigt segt men jag gjorde ändå 2x5 på nivå 14 så jag är nöjd i alla fall!  Sedan utmanade Sanna med två tabata-styrkeomgångar rygg/axel med hantlar och sedan var det min tur att välja och då blev det enarmslatsdrag, sedan körde jag lite ländrygg också innan vi gick iväg och gjorde lite balansövningar. Jag hade jätteroligt och nu är kroppen hyfsat trött, kommer sova gott i natt tror jag :-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina