tisdag 21 juli 2015

Trevliga bieffekter av vilodagar

Jodå, det är klart att det är trevligt med vilodagar, också. Mitt hår tycker till exempel det är jättebra att slippa bli tvättat på ett par dagar, det har varit ganska lesset på sista tiden. Mina barn och make tycker det är trevligt att se mig i annat än träningskläder ;)  och det är rätt befriande att inte vara tokhungrig precis hela tiden #skogshuggarportioner #maxförbränning.

Vaknade i morse med en kropp som kändes betydligt bättre än de två senaste dagarna, nästan normal faktiskt. Inte särskilt ont nånstans och inte heller stel på det sätt som den varit de två senaste dagarna. #ahhhh #ljusetitunneln. Testsprang yttepyttelite och benhinnorna känns helt okej, ska fortsätta ge dem TLC på kvällarna ett tag framöver tänker jag, maken har varit gullig och köpt en ispåse till så nu kan jag ha en på varje ben #kärlek #omtanke.

När jag kom hem hade min present till mig själv kommit. Den får ni veta mer om i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina