lördag 11 juli 2015

En lyckad vilodag - geocaching på cykel och solstolshäng :-D

Vilodag, det tyckte mina benhinnor om, dom var lite ledsna igår efter alla löprusher ;)  Familjen är ju sk "geocachare" och det hade kommit ut en ny runda bara runt hörnet så vi bestämde oss för att cykla en cache-runda. Vi tvekade men bestämde oss för att sätta lillebror bakpå min cykel istället för på egen cykel, så jag fick 18 kilo extra att cykla med :-D #hejlåren #terrängcykling Rundan blev 5,5 kilometer och den cyklades i maklig takt. Solen sken och salta vindar rufsade våra hår och sommaren var bara sådär underbar som den kan vara ibland! #bästkusten #älskasommar

Sedan blev vi bjudna på lunch hos svärisarna, men dit bangade jag att cykla i motvinden, det är ju ändå vilodag menar jag :-D  Där blev det lite solstolshäng och bara lugnt, skönt och trevligt #återhämtning

Nu är jag taggad för Grit Strength i morgon bitti!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina