söndag 23 juni 2019

2019:25:4 Om samlade jävligheter

With a little help from you friends... Tur att det var goa Eva och jag som teamade idag när coach Cajsa skruvade upp nivån ett steg till... 😂 Det är bra, våra duktiga atleter ska också få utmaningar 😜 så Hero-wod idag, "31 Heroes "  Jag vet inte om nån körde den rx-ad, jag och Eva gjorde den på vår nivå 😁😉

Så, jag hade 2 hantlar om 8 kg att göra den jävliga övningen thruster med, det belastar mindre på orörliga axlar. Hoppade på en låg låda och gjorde rope climb från låda. Sprang gjorde vi utan vikt. Det var jobbigt ändå! 

Dagens "det är långt kvar" - anekdot är att coachen tyckte att alla i alla fall skulle öva på att låsa repet, sen kunde hon visa skalning "om nån behöver det" 😂 🙄 Du e la go du tänkte jag.... För att kunna träna på att låsa måste man kunna hålla sig i repet mer än typ 2 sekunder.... 🤬🙄 Det kan inte jag, så att kunna träna på att låsa ligger en bit fram i tiden om man säger så.... Å andra sidan har vi många som klättrar som apor så 👍 till er, grymt! 

Jag sprang totalt 5 varv så 2 jävliga kilometer. 

Som om det inte räckte med jävligheterna där så fyllde "nån" 😘 visst år så 59 burpees blev avslutningen idag. 

Tack Eva! Du är en fantastiskt stark kvinna och en grym förebild! ❤️ 



Danne var inte med på passet men ville ändå promota sina biceps 💪 😂, så, vassegoda! Två starka brudar och en linslus 😜😀

1 kommentar:

  1. Hej!

    Är du intresserad av att din blogg syns i flödet på bloggfeed.se och traningsfeed.se? Det är naturligtvis helt gratis!

    Låter det intressant så får du gärna kontakta oss på kontakt@bloggfeed.se så kan vi ta det vidare därifrån! :-)

    Med vänliga hälsningar
    Bloggfeed-teamet

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina