måndag 24 juni 2019

2019:26:1 Dags att svinga loss på gjuteriet!

6 dag var det kettlar för hela slanten... I was not ready... Eller mina händer var inte... Tur man jobbar på ett företag som sysslar med advanced wound care... 😂 😂

Passet idag var som en meny på en thai-restaurang, många rätter med olika namn med nästan samma innehåll.... Men kul var det! Bra instruerat och coachat av Cajsa också! 



6 olika woddar körde vi idag, samtliga med kettlebells. 



Det är självklart en hel del teknik i det här men jag är ändå lite impad av mig själv och vilka vikter jag klarar. Jag cleanade tex 16 kg idag. 25 reps per arm. Yey! Vågade inte snatcha 16, tänkte att axeln kanske inte håller så letade upp boxen enda 14kg 👍😁 och körde på det. Jag. Snatchade. Fjorton. Kilo. Fjorton. Det ni! 💪✨💪 I ruset av det körde jag även GTOH med 14 😂. Femman körde jag dock med 12 kilo, började bli trött och press ovanför huvudet är ju inte min starkaste gren. Än. 😜 Sista wodden hann jag till 4 svingar.

Sen såg mina händer ut så här... Min högra har spruckit under valken 🤔 märkligt. 😁😱


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina