onsdag 26 juni 2019

2019:26:2 Hero-Wod på tavlan - #Jenkins #enjävlamassalöpning

Idag pusslade jag in en tidig eftermiddagswod och då får man leka med Marie! 👍 Fördel när coachen gillar att springa lika mycket som mig är att hon kommer på den brillianta idén att skala löpningen i dagens hero-wod 😜

Idag skulle vi alltså köra Jenkins och det är en jäkla massa löpning i den 😨 en massa annat smått och gott också, inkluderande både kb-svingar och pullups... Så tejp på händerna för att försöka skydda såren från i söndags... 😣



AMRAP 40 minuter team om 2
(egentligen ska man dela på repsen men springa tillsammans men vi sprang 200 meter var... )

50 Burpees
400 meter Run
50 Kettlebell Swings (24/16 kg)
400 meter Run
50 Pull-Ups
400 meter Run
50 Push-Ups
400 meter Run

Min teamie och jag hann klart pullups på andra varvet, det var varmt och det suger sjukt mycket i vaderna att springa i den djupa flisen vi har på baksidan... 😩. 

Jag hade 20 kg KB idag, alltså ÖVER rx-vikt 👊 å andra sidan fick jag skala pullups med grönt gummiband i första vändan och med grönt+svart i andra...
Varmt och svettigt men överkomligt tycker jag, med skalad löpning annars... fy satan.... 

Nu blir det paus några dagar har annat för mig än att träna 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina