lördag 11 juli 2015

Tjohooo - nu händer det grejor! #ettkilokvar #snartnormaltbmi

Jag är så himla glad och lycklig över att livet faktiskt ger mig lite positiv feedback just nu (på många plan). I kilo till ner och för er som vet hur mina fötter brukar se ut på sommaren så ser ni också en annan extremt positiv och välkommen bieffekt av både träning och viktnedgång! #kollajagharanklar  #hårtarbetelönarsig Nu är det ett kilo kvar till nästa målnivå 76 kilo som innebär att jag för första gången på 11 år har normalt BMI. Då ska jag festa med lakrits från laktritsfabriken #världensgodaste #saknatmassor

3 kommentarer:

  1. Heja!!! Jättebra jobbat!! Woohoo!! *viftar med pompoms*

    Se till att "fira" med något som inte är ätbart också för det förtjänar du, något nytt snyggt klädesplagg kanske? :D

    https://lightertimesahead.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hur menar du, kan man fira utan att äta? ;) ;) :-D Kanske blir nåt nytt träningsplagg, har spanat på några bra träningstrosor också, HATAR när trosorna kasar ner innanför träningsbyxorna :-D *ilandsproblem* Annars har jag sagt att jag köper INGENTING innan jag är under 70 :-D

      Radera
    2. Haha jag har samma problem, när jag nått ett delmål vill jag gärna belöna mig själv med något som jag inte brukar äta *suck* Jag FÖRSÖKER tänka annorlunda men det går trögt :D

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina