måndag 13 juli 2015

Trötta axlar och trött rygg, aint stopping me, godmorgon kroppen! Grit Strength och balans!

Hann inte riktigt stretcha och varva ner igår kväll och det kändes minsann i morse, stel och öm. Så hur botar vi det? MER träning såklart! Grit Strength var en perfekt start på dagen, ja inte under passet då, som vanligt, men efteråt #bästakänslan Maken var med och sällskap är superkul! Dock har jag ärligt svårt att liksom ha nån slags koll på nåt annat än min egen kropp under dom här passen, inget fega här inte utan bara rakt in i väggen med mig :-D Jag körde hela passet minus att jag ersatte utfall med squat för att inte fresta på mitt knä. #highfive #ididit

This ones for you Ms Andersson :-D


Sneglade lite på dips/chinsmaskinen men mitt förnuftiga jag segrade och jag lät bli den, vill ju inte sabba allt vi byggt upp nu! #smarttänkt #mindovermatter

Fortsatte öva på min nya balansposition, lite bättre går det men fortfarande en bit kvar till resultat där ;)  Sedan gjorde jag en lång, skön och extremt välbehövlig stretch, avslutade lite på triggerpunktsrullen och sen var jag som ny igen. #Amazing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina