fredag 24 juli 2015

Ah #sunisshining - finaly back in business! Body Step och både knän och benhinnor höll!

När jag vaknade i morse undrade jag hur jag tänkte när jag tyckte att ett benpass var en bra ide igår när jag skulle köra Body Step idag #intefiffigt. Bara att bita ihop, tittade på mitt halsband och Yey, nu kör vi! Hade kommit överens med coachen om att köra low-impact på låg bräda hela passet och det gjorde jag. Kände inte av benhinnorna, alls! Så jäkla skönt! Ska ändå fortsätta rehabba dom förebyggande med kyla för att hålla nästa inflammation borta så länge som möjligt. Knät är "snällt" på det sätt att det direkt skriker till när jag inte tänker mig för, vilket kan vara en utmaning att göra nånstans låt 5-6 #lämnadehjärnanhemma men inga katastrofer på den fronten heller även om jag inte utmanade fullt idag.

Vi körde den atletiska varianten idag, den är också kul men jag gillar 70/30 bättre, egentligen. Lovisa briljerade som vanligt på scen och salen var nästan helt full av morgonpigga bodysteppare, blir så härlig energi när det är mycket folk i salen tycker jag!

Nu är det fest härifrån och till söndag morgon ;) så dags att vila igen #gahhhh Ses på andra sidan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina