onsdag 29 juli 2015

Lite random oplanerad jag-gör-vad-jag-känner-träning inleder min träningsonsdag

Barn och make har åkt på fiskeutflykt och väntas inte tillbaka förrän i morgon, så vad göra med en helt ledig eftermiddag? TRÄNA såklart! Jag ligger lite efter med axelrehaben så jag bestämde mig för att göra den och lite chins och dips såklart, och vaderna också just det... tja och så växte det fram liksom :-D

Började i alla fall med att kolla vad knä och benhinnor tålde i form av tre 2-minuters löpintervaller, första på 6 min/km, andra på 5,5 och tredje på 5, däremellan lugnt gåtempo. Totalt 20 minuter och 2,5 kilometer. Kände inget alls i knät och bara lite grann längst ner på smalbenen #seger #backinbusiness Liten pulshöjare blev det också, gör ju inte ont det heller ;)

Chinsen närmar sig målet 2x10 på nivå 14, jag gjorde 2x8 idag #sermålsnöret (testade att göra en på lite mindre assist också och det är TUNGT men jag måste ju prova eller hur? ) På dipsen flyttade jag upp till nivå 12 och då klarade jag 2x8 #heltnöjdmeddet

Förvånansvärt mycket folk i gymmet, tänkte jag skulle vara nästan ensam men så blev det inte ;)  Nu vilar jag mig lite och käkar faboulus god ekologisk galiamelon som uppladdning inför kvällen MoveIT #längtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina