fredag 23 oktober 2015

Grit Plyo - mer lårtung träning - hur tänkte jag nu? #nolimit #justdidit

Det är en riktig Grit-vecka det här! Idag Grit Plyo (release 13), mina ben har inte helt hämtat sig efter steppen så jag vet inte riktigt hur jag tänkte men jag älskar verklign grit-konceptet så what the häck, just do it liksom. Och det gjorde jag!

Reflektion 1: Mitt knä mår utmärkt, kunde göra alla framåthoppen helt utan känningar i knät #seger
Reflektion 2: Jag är skitkass på utfall och jag är inte säker på att jag vill bättre på det :-D #manmåsteintevarabrapåallt ;-)
Reflektion 3: Skillnaden på min spänst nu och i våras är ENORM! Då klarade jag med näppe att hoppa upp på en hög stepbräda, nu - tja, ni ser ju på bilden! #wihoooo #theskyisthelimit



Pustade ut lite och sedan körde jag och Anna och Minja en omgång tabata med trx-sprint och vadhopp (mera spänstträning!), lite stretch och lite sprattlande i chinsstången och sedan hem till familjen! #fredagsfys #workoutdone

Short summary in english: Loving the fact that I today made it to Grit Plyo - a perfect workout for me ... well perhaps not this week, my legs need to rest soon :-D One of my goals is to be able to do high boxjumps and I am getting closer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina