fredag 16 oktober 2015

Vikt-iga vilodagar

Ja, vilodagar är viktiga, idag är alltså en vikt-ig dag ;-)  #haha #göteborshumor. Idag jobbade jag sent och jag var tröttmössa så helt osugen på träning dunsade jag ner i soffan efter Sallad Nicoise som kvällsmat. Inte svårt att vila idag då alltså :-D

Scrollade tillbaka lite i bloggen och även om det långsiktiga fokuset är att må bra så ÄR det ändå viktigt att komma ner till en hälsosam fettprocent och där är jag inte. Och nu går det lååååååångsamt. Jättelångsamt faktiskt. Det går lite upp och lite ner och lite upp och lite ner och #gaahhhhhh Vik hädan jäkla bilring!

Jag ska ge det lite mer tid men sedan är det nog dags att fundera lite på vad jag ska göra annorlunda för att komma vidare med viktmålet.

I morgon är det leg-day igen och jag ska träna tillsammans med Emelie! Jag har hittat en ny grej jag vill kunna - pistol squat #herrejösses #långsiktigamålärocksåbra #kanske2020  Kolla till slutet på filmen - killen är ju inte mänsklig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina