fredag 9 oktober 2015

Kom igen kroppen nu får du vakna! #törnrosasömn #ingenompf

Jag tänker INTE ge mig, kroppen SKA igång igen och eftersom jag jobbade hemma idag så hade jag bokat mig på GRIT, som idag var i strength-varianten med grymma veteranen Anna som instruktör #grymmastepeppen #lovingit. Fick lite halvbråttom så "uppvärmningen" idag blev ett spring-race med kidsen hem från skolan följt av ett sprintlopp på cykel ;-) Funkar ju det också. #whateverworks #haha

Passet gick okej, den där riktiga ompf-en finns inte där, vilket gör att varken vägg eller grit-känsla riktigt infinner sig. Halvvägs in i passet så inser jag att en sallad till lunch kanske inte heller var bästa uppladdningen #intefiffigt, men å andra sidan så var det en väldigt trevlig lunch med väldigt trevligt sällskap så det får svida över helt enkelt ;-)  Jag är nöjd med min prestation, jag fegade inte och jag gjorde 20 burpees på två minuter, för ett halvår sedan kunde jag knappt göra fem utan att nästan-dö av utmattning :-D Efter passet hängde jag på Anna och Minja på en 4-minuters Tabata, why not liksom #villhamer och sedan la jag faktiskt lite tid på stretch idag, det behövdes! 

Så, jag är nöjd men jag vill ha tillbaka min pigga och alerta kropp som kan ge dom där sista 20 också! Och nej, det sitter inte i huvudet den här gången, orken i musklerna tar slut innan konditionen gör det. Nytt försök i morgon :-D 

PS: Klart jag gjorde några chins också, goes without saying, eller hur?  DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina