torsdag 1 oktober 2015

Om att flyga solo - examensdags! #dagsattblivuxen

Min PT kommer att vara bortrest, i sex långa veckor. Så nu är det examensdags för mig #scary #utanlivlina, och det känns ärligt talat lite läskigt. Jag har ju den senaste tiden bevisat för mig själv att jag klarar av att köra cardio tillräckligt hårt på egen hand, och ett och annat styrkepass utan Gustaf har väl varit godkänt i alla fall. Jag slits mellan tankar som "ska banne mig vara superstark när han kommer tillbaka" och "men hjälp jag klarar aldrig en svacka på egen hand". Nån gång måste jag ju bli "vuxen" och klara mig solo i min träning - jag hade gärna haft en hand att hålla i ett tag till men nu är det valet inte mitt, så, step up och step in och visa att jag har lärt mig något under dom här tjugofem veckorna. #icandoit #nohesitation

Jag har fått pass och instruktioner och jag ska göra honom stolt över de resultat jag kommer att få när han är borta. Har ju mina goa träningspolare också - tillsammans fixar vi det! 

PT-Gustaf åker alltså för att tävla, i thaiboxning, i Thailand. Där snackar vi scary as hell :-D  ;-)  #modig #happydays #visavemsombestämmer #bonvoyage 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina