fredag 30 oktober 2015

Lite lätt överkroppspass för mig och en jäkla bra insats från ungdomarna!

Idag hade jag träff med Olivia och Nena på gymmet, klockan 9 - härligt med morgonpigga ungdomar :-D  Å jäklar va dom körde #imponerad, så otroligt roligt att se viljan och jävlarannammat att klara övningarna!  Och ja, det gör ont och ja, man tror man ska dö, men nej det gör man inte och efteråt är det jäkligt gött och man känner sig otroligt stolt över sig själv! #älskasmärtan #fokuspåmålet

Vi körde först igenom samma trx-pass som jag och Nena körde innan i veckan men jag bytte benövningar till axel/triceps/biceps för mig själv, inte jätteeffektivt men blev lite varm i musklerna i alla fall! Sedan gick vi till gymmet och jag visade dem assisted chins maskinen och så körde vi ett dropset var på tricpes och biceps. Eftersom trx-passet inte har så mycket axlar så visade jag dom två axelövningar med hantlar. Avslutningsvis körde vi en 4-minuterstabata #workoutdone.

Jag hoppas att jag har kunnat inspirera tjejerna lite att det är inte svårt eller komplicerat att träna, det är roligt och ännu roligare när man kan göra det tillsammans! Keep it up kids! :-D :-D

Tre snygga och starka brudar är nöjda med dagens insats! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina