onsdag 7 oktober 2015

Dagens utmaning - MoveIT utan prestationskrav #jomenvisst #plättlätt #not

Många goa tjejer på MoveIT idag, #wemissyouboys, idag också med kvinnlig instruktör. Mathilda premiärade som MoveIT-instruktör idag och det gjorde hon med den äran! #waytogo #brajobbat! Hon satte sin egen prägel på passet men behöll samma grundstruktur och stomme, hon hade några helt nya övningar som verkligen utmanade "hip(p)-hop(p)-aren" en slags balansakt slash coreövning, och en där vi skulle lägga oss ner på rygg och resa oss upp igen utan att använda händerna. SKITsvårt! Men till slut lyckades jag med några, inte ett dugg graciöst #haha #kylskåp, men upp kom jag!

Cardiomässigt så finns det fortfarande inget "klipp" i kroppen men jag försökte att liksom inte tänka på det utan istället bara försöka vara där och då och lyssna på kroppen och känna att det är helt okej att bara lattja lite. Kanske inte lyckades helt #prestationsprinssessa men kan jag få points for trying i alla fall? Och ja, jag ska planera in mer sömn i mitt vardagspussel. Lovar!

Stretchade lite och övade på min vänsterkick, att det ska vara så svårt med vänster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina