onsdag 30 september 2015

Hade riktigt go feeling och sicket gött gäng som körde MoveIT idag! #starkast #snyggast #svettigast

Riktigt skönt att inte ramla in på Motionshuset med andan i halsen för en gångs skull, jobbade hemma idag så jag kunde cykla bort i god tid för att köra MoveIT. Jag var i ärlighetens namn lite stel från igår #noshit #tungagrejor så jag körde lite lätta vikter på bröst, triceps och axlar innan passet. Balanserade lite på bollen, nu finns bara bollar med sand i och då blir det ju "för" lätt så får utveckla den övningen lite tror jag. #haha #aldrignöjd. Ja, lite chins körde jag också såklart. Och några kickar  :-p  #jagskabannemigläramig #hittabalansförbövelen. Och några härliga skratt tillsammans med en av motionshusets orginalmedlemmar ;-) blev det också! #tack #detbehövdejag


Teamade idag med Mia, riktigt härlig pepp idag, TACK! Och ett riktigt roligt och bra pass med några nya övningar och några vi inte sett på ett tag, men framförallt en riktigt bra blandning! När dessutom alla är taggade att köra och peppar varandra så blir det ju både lök på laxen och grädde på moset och man får den där lilla extra energin och glädjen! En klar uppsida med högintensiva pass, en av flera då ;-)  

Tog lite vatten, tittade på Anna och sa; Tabata? Självklart! svarade hon. Så. Några djupa andetag och på det igen! 4 minuter med hopp på låda, trx-sprint och vadhopp bakåt i trx och kaboooom, #workoutdone #lövingit 

Jobbade ner pulsen i normalomfånget igen och försökte mig på lite balansövningar, jag har försummat dom en hel del på sista tiden och det märks, å andra sidan märker jag att jag är starkare nu än för några veckor sedan för jag orkar hålla positionen på ett annat sätt, även om balansen inte riktigt finns där då. Stretch och hemfärd, med ett stort leende på läpparna. #stark #snygg #svettig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina