onsdag 9 september 2015

MoveIT med bonus-tabata och lite chinsträning såklart! #nivå10hereIcome

Kom iväg tidigt från jobbet så det blev MoveIT idag också #wihooo #bästaever. Stalkerkompisen Anna var där och så här fina var vi efter lite drygt 40 minuters stenhård intervallträning #grymmastebrudarna #ingetstopparossnu


Innan passet hann jag till och med hem och byta om #värstalyxen, OCH ta en kopp kaffe i ett helt tomt och tyst hus, det händer minsann inte så ofta #preciousmoment. Ännywäj, passet,  alltså jag trodde mina lår var återhämtade men jag trodde fel #hoppsan #burningashell. Magmusklerna förvånansvärt pigga efter gårdagen - vad hände nu liksom? Högg i så tungt jag vågade på axelövningarna med målbilden av mina snygga beach2016-axlar (#utankvarg) i huvudet. Jag tycker ju att  gymmet skulle lägga in ett "MoveIT-extreme" med tre varv istället och Anna höll med om det var en bra idé - men i väntan på det så körde vi 8x20 sekunders tabataintervaller efter passet istället #jäkligtgött #mersånt #iniväggen Vi var helt enkelt sjukt grymma idag! #fuckjante och vi kommer att bli väldigt starka #fuckjanteigen och starkt är snyggt #fuckjanteengångtill!

PS TACK alla fina medlemmar som kommer fram och peppar och säger att ni tycker att jag kämpar på bra och ser mina framsteg, det betyder verkligen MASSOR för mig så massa kärlek till er alla! (fast jag inte vet vad hälften av er heter, ni får gärna presentera er - alla känner apan liksom #haha ) DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina