fredag 18 september 2015

Var tokladdad för att äntligen få köra lite Grit Plyo - men så blev det inte #jäklaskit

Jobbade hemma idag, inte med orsak att kunna träna halv fem utan för att jag hade telefonmöten hela dagen med människor som sitter i andra delar av världen än mig, och då spelar det ju ingen roll om jag är hemma eller på kontoret i Göteborg :-D Som bonus hade jag ju då tänkt att jag äntligen skulle få träna lite Grit idag men när jag gick på hemsidan en timme innan passet för att boka mig får jag besked att det är inställt :-(   #gahhhhhhh

Vad är väl en bal på slottet liksom?

Kanske måste trösta mig med lite shopping igen ;-) Jag har ju suktat efter ett par leggings från powerwoman ett tag och mina långa svarta är verkligen säckiga nu :-P  Men dom är så galet dyra! Nästan två PT-lektioner dyra liksom :-D

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina