söndag 13 september 2015

Simsöndag - en energikick som jag lever på i flera dagar #älskasimning

Fantastiska underbara fina grymma simmarungar! Jag är så stolt över allt ni kan och hur modiga ni är som vågar prova läskiga grejor, som vecka efter vecka överraskar mig med att klara (nästan) allt jag ber er om! Jag älskar att få vara er simlärare och längtar redan till nästa vecka! 

Fina underbara grymma simmarungdomar som varje vecka briljerar som assistenter, tränare och simlärare, jag är superstolt över er allihopa och ni är så jäkla bra! #hoppförframtiden #finaungdomar

Lovade förra veckan att blogga lite bilder så varsågoda ;-) Man måste ha en riktigt grym kamera för att kunna ta bra bilder i en simhall, jag har en fotokompetent Xperia Z2 men i simhallen duger den inte långt #haha så jag tänker inte ens ursäkta den usla bildkvaliteten. Tack Nena för att du modellade med mig! #kärlek 



Det är inte så mycket fysisk träning under en eftermiddag, inte så mycket mindfulnes heller, men det är en jäkla energikick och glädje som jag lever på nästan hela veckan, så hälsa, fast på ett annat sätt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina