tisdag 15 september 2015

PT-pass # 32 - älskade varenda sekund och fick till slut både slå och kicka på min PT #bästakänslan

Sicket galet roligt pass - Gustaf drar ideligen fram nya roliga sätt att träna på, inte en lugn stund och inte en torr kroppsdel #haha #påriktigtintetorrnånstans #glittereverywhere. Först lite blandade smålyft i gymmet med fokus på bröstmuskler men det slank visst med både triceps (eller triceratops som den numera är omdöpt till här) och biceps och en och annan axel också tror jag. Core-träning hann vi med - och jepp, ny övning idag igen ;-) Fast jag har gjort den förut men inte med Gustaf, tror det är en kampsportsklassiker faktiskt! 

Och sedan, världens bästa cardioavslutning #älskardet, Gustaf tar ÄNTLIGEN fram mitsarna! #wihoooo Så, löpintervaller fram och tillbaka över funktionella ytan kombinerat med slag och knän på mitsar - så jäkla roligt! Jag tror han var liiiiite smygimpad över mina knän också ;-) får väl tacka Lisa och all combat för det i så fall #älskafighten

Lugn avslutning på löpbandet och sedan var det redan natten så hem och fixa med matlådor, mellanmål och packa morgondagens gympåse. #vartardagarnavägen

Jag hade så roligt att jag inte ens kom ihåg att ta en #selfie - DÅ, då har man kul :-D Så jag kastade in en repris idag ;-)  I morgon är en ny dag och det blir MoveIT eller BodyStep beroende på vad jag hinner till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina