söndag 27 september 2015

Kickstartade (sic!) söndagen med familjefys på Motionshuset

Söndagsfys är familjemys för oss, även om stora idag bestämde sig för att mysa hemma med sitt playstation så var i alla fall resten av familjen på Motionshuset och körde hårt :-D  ;-)  Jag körde lite lätt rygg och axlar för att mota träniningsvärken i dörren och sedan övade jag på mina kickar. Jag insåg att jag ofta hamnade på linje med fötterna och kunde inte riktigt reda ut hur jag skulle korrigera det men då kom gymmets andra thaiboxningsproffs och gav mig en knuff i rätt riktning! TACK Niklas! #charliechaplinfeets #bröstsimsfötter #domkanjagju. Körde passiv vadträning också genom att försöka vara på tå hela tiden #jagskablispänstig och efter ett tag lyckades jag faktiskt göra flera kickar i rad med balans i #yey #icandoit. Gjorde lite andra balansövningar också. Kroppen kändes himla pigg och jag var egentligen sugen på att köra lite tabata men jag sansade mig och satsade på kickarna idag. #förnuftigt #whaaaat?

Han hejja på PT-Gustaf och ta ett snabbt snack med kompisen Anna och sedan var lillebror klar på Born To Move och ville öva lite på sina superhjältekrafter (stålmannenflygning alltså), så med det avklarat cyklade vi hem i höstsolen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina