måndag 21 september 2015

Förnuft vs latmaskerädsla 1-0 #workoutcancelled


Har mått lite halvvisset idag, ont i huvudet, lätt yrslig, trög och seg och pytteliten känning i svalget (inte halsen alltså utan mer i gommen, typ). Funderade på hur smart det är att träna i det skicket och tänkte att det är nog kanske inte så bra. Nästa tanke är att det kanske är latmasken som är på besök igen, är jag verkligen så "sjuk" att jag inte kan träna? Om jag tillåter mig att avvika från planen nu är det första steget mot "kladdkaka-i-soffan"-läget? Så det var inte utan ångest jag skrev till chefen och sa att jag nog kanske borde vila idag. "Vila idag så kör vi dubbelt så hårt i morgon" var svaret :-D  #vadhadejagväntatmig? Jag bestämde mig för att den där latmasken bor inte längre här så känner jag mig vissen så vilar jag och det är okej att göra det! #ettnolltillförnuftet

2 kommentarer:

  1. Krya på dig. Vi saknade dig på Moveit idag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar er också men jag får nog inse att hade jag tränat idag hade jag definitivt inte gjort det i morgon... och då har jag ju PT så större chans att jag kan genomföra det nu! Vi ses snart igen!

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina