måndag 28 september 2015

Idag blev det ett halvt pass - tågförseningar satte stopp för resten :-( #surar #fulordikubik

Var supertaggad för MoveIT idag, kommer till centralen i Göteborg och ser att mitt tåg är minst 20 minuter sent, gör ett snabbt överslag i huvudet och tänker att det går nog. Den förseningen blev till slut totalt 55 minuter #jäklatågskrälle men tack vare en make som släppte allt och kom och hämtade mig vid tåget med kläderna i bilen så jag kunde byta om i bilen (och sedan hämtade min cykel och körde hem den! #tackälskling)  så fick jag i alla fall köra halva passet. Bättre än inget men inte riktigt så jag hade tänkt mig. La till en 4 minuters tabata som mitt eget "andra varv" och avreagerade mig sedan lite. Eller ganska mycket. Med kickar alltså.

I morgon kommer jag att åka med extremt god marginal hem för sån här stress vill jag inte ha en dag till den här veckan.

PS Träningsvärk har jag, på lite udda ställen typ ut- och ovansida arm :-D  hoppas jag har mjukat upp ryggen tillräckligt idag så jag kan ta mig ur sängen i morgon DS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina