lördag 19 september 2015

Det var banne mig på tiden - ett GRIT-pass jag kunde vara med på! #älskagrit #gotwhaticamefor

Pallrade mig upp vid halv nio snåret, laddad till tusen för dagens GRIT-pass, och mixade ihop min kaffedrink, idag premiär att träna på bara den och inte nån "riktig" frukost. #litarpåcoachen. Kom till gymmet, träffade goa Emelie och sedan in till viktstället, okej, what now tänkte jag, en månad sedan jag körde Grit Strength men jag har ju kört annat och jag har fått lära mig att man aldrig plockar av vikter ;-) #barapåskoj, så efter lite velande så blev det en stång med 12 kilo och en med 7 och så tog jag med mig två extra ettor om det skulle bli för lätt. #haha #jagärinteklok. Instruktör idag #världensbästaGustaf laddad till tusen. Uppvärmningen kändes lätt #ojdå, andra låten okej, i tredje låten börjar jag dö gritdöden och i slutet av den kommer som vanligt #vafangörajaghär och #dethärgårinte. Hur han gör det, PT-Gustaf alltså, det vet jag inte men exakt där, när ge-upp känns som en helt okej utväg så hör jag "på med leendet bara tänk inte några negativa tankar" och vips så var den låten slut och det är bara sista minuten kvar. Hamnar som en blöt fläck på mattan och maglåten känns som en walk-in-the-park och sedan. Yrsel, lycka, glädje, bästa känslan i hela världen! JAG GJORDE DET! #sparkeleverywhere #iamfaboulus


Och japp, som vanligt har coachen (irriterande) rätt, gick ju alldeles utmärkt att träna ett hårt intervallpass utan fast föda i kroppen. Mådde toppen både under passet och efteråt. Faktum är att både min mage och min kropp har mått fantastiskt bra den här veckan. Jag hade faktiskt förhoppningar om viktnedgång för jag tycker att jag har känt det den här veckan och japp! 73.0 kilo morgonvikt idag! #yey #pårättväg #keepongoing

Nu på eftermiddagen kom mina föräldrar men en lite försenad födelsepresent! En alldeles egen triggerpunktrulle! Fasen så gött det ska bli! #tackmamsenochpapsen #världensbästaföräldrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina