onsdag 2 september 2015

Precis vad jag behövde - ett rejält intervallpass! #lycklig #älskasmärtan

Chefen var gullig och släppte iväg mig en halvtimme tidigare idag vilket innebar att jag hann till kvällens MoveIT #oneluckygirl, så då dissade jag Body Step, ett tag tänkte jag dubblat men jag bestämde mig för att ge precis allt på MoveIT istället! #goodthinking!


Fullt pass och flera kreativa övningar gjorde att kroppen utmanades lite extra #melikealot och inga övningar som var så toksvåra att det bara inte går #ännubättre #guldstjärnatillgustaf. Lite elak var han när han satte tre cardiostationer efter varandra men utmaningar är till för att antas och det gjorde jag! #raktiniväggenbara

Jag fegade lite på övningar där knät har gjort ont innan, vågar inte riktigt utmana där, är rädd att förstöra igen men jag kommer nog över det också snart. #nofear #nosurrender

Hann också med ett snabbt snack med coachen om vad jag ska köra på lördagens styrkepass och nu när bodystep-benpasset uteblev så passar det bra med ben så nu jäklar ska jag se vad viloveckan gjort för min benstyrka, jag förväntar mig stordåd av mig själv #inteödmjuk #fuckjante

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina