måndag 14 september 2015

Woop Woop - me och kompisen körde MoveIT - idag med kafferep #haha

Chefen, aka coachen aka PT-Gustaf var lite missnöjd med min och Emelies insats idag - "kan ni ha kafferep kör ni inte tillräckligt hårt" #haha #dagsatthöjanivån. Strax före hade vi konstaterat att det var mycket styrka och lite cardio idag. Det fick vi äta upp ungefär två minuter senare #hållkäftochtränaistället. I fortsatt avsakand av ett tredje "extreme"-varv så avslutade vi med fyra minuters tabata idag (hopp på låda, trx.sprint, burpees och snabba fötter), sen hade klockan runnit iväg och kvällsmaten var serverad (maken stod för excellent markservice idag #tacksam) så full fart på cykeln hem #vroooom. Efter en hel dag sittandes i ett mötesrum och lyssnandes på olika föredrag så var det här precis vad jag behövde, tack Emelie för sällskap och grymt coachande!

Stoltast idag över att jag gjorde fyra trx-peak-indrag och klart tyngst var hamstring-curl i trx #svårtattgåefteråt. Kul att några killar vågade sig in i tjejligan idag också! Welcome boys, hoppas vi inte skrämde er ;-)

Efter tabatan var jag och Emelie så här glada och nöjda med vår insats, trots kafferepande #starkast #snyggast #shininglikediamonds


2 kommentarer:

  1. Haha vi älskar ju kaffe och träning så det är väl bästa kombinationen! Tack själv för grymt sällskap och för lite extra träning! Vi är ju vrålgrymma! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram! Ses på lördag om inte innan :-)

      Radera

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina