onsdag 23 september 2015

Om längtan, disciplin och en kommande kanonlördag

Det finns ett stort antal ordspråk, sayings och klokord om värdet av att längta. Jag tycker normalt det är lite småfånigt, det kan väl aldrig vara bättre att få något i morgon än idag #wantitnow. Men att avstå något idag för att få något som är BÄTTRE i morgon, det är jag helt med på och det är just det jag gjort idag #duktigtjej #vuxenpoäng.

Kände mig faktiskt pigg i morse, har inte varit riktigt lika snål med kolhydraterna senaste dygnet och det gör skillnad såklart, men jag har också sovit några extra timmar - gå upp halv sex är banne mig ingen barnlek! När jag hade lämnat av kidsen i skolan i morse så småjoggade jag till bilen och kroppen svarade himla fint och jag blev liksom helt kollrig i kroppen. #lycka Trots det bestämde jag mig för att vila från träning idag också- Jag och PT-Gustaf planerar nämligen en alldeles speciell träning på lördag och den vill jag INTE gå miste om så nu gäller det att isolera sig från världens baciller och bli riktigt tokfrisk tills på lördag!

Så, att jag nu har haft några extra, om än ofrivilliga, vilodagar gör att jag ser tredubbelt fram emot lördag, det kommer att bli svinkul, tokroligt och förhoppningsvis ruskigt svettigt. #hemligheter #nyahöjder #fuckcomfortzone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina