fredag 22 januari 2016

Sicken endorfin- och glädjekick! Grit Plyo blev veckans fredagsfys!

Fullsatt sal, galet peppiga människor, en grym instruktör och en fantastisk release av Grit Plyo - så mycket bättre blir det inte #älskarvarjesekund #bästastämningenever

Ja, som du förstår höll jag mig inte borta från gymmet idag, resonerade med mig själv och kom ju på att jag faktiskt vilade i måndags så jag HAR ju haft två vilodagar den här veckan :-D Och jag lovar mig själv att vila nästa vecka onsdag-söndag. #somattfuskaipatiens.

Det här blev en riktigt bra dag, hade superflow på jobbet (som var hemma i soffan idag) och fick massor gjort, slapp sitta fast på tåget på vägen hem (signal- och växelfel 'en masse' idag) eftersom jag jobbade hemma, och så det här endorfintunga passet som grädde på moset! Lite god karma åt mitt håll! #yey #happyhappyhappy

Bestämde mig för att jag behövde pigga upp mig med lite färgglada kläder idag så det blev rosa flamingos på benen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina