fredag 8 januari 2016

Hopp, studs och droppande svett - Grit Plyo inleder helgen!

Alltså, jag älskar grit-passen! Så galet jobbigt och roligt och svettigt! Idag dessutom fullt med starka snygga brudar (och i ett fall en stark bruds äkta make ;-)  ). 

Den där januariutmaningen från stark och glad går inte så bra för mig ;-) Det var 100 armhävningar dagen efter ett tungt bröstpass med Gustaf, så dom gjorde jag inte, men nu så tänkte jag vara lite fiffig #haha, det är jädrigt många armhävningar i det här plyo-passet så jag räknade dem, och jag kom upp i minst 115! Så, 100 armhävningar, check! 10 000 steg gick inte heller så bra ;-) en dag på jobbet ger inte jättemycket trots lunchpromenad, men 7500 kom jag upp i alla fall ;-) Idag är uppdraget att meditera. Får ta det som gonattsaga för nu har jag liiiiite mycket endorfiner i kroppen för att kunna slappna av. 

Efter passet lite nedvarvning, ett kort snack med coachen och sedan lite stretch och rörlighetsträning. Om 14 timmar är det dags igen. Då ett Grit Strength! #cantwait

Jag har hoppat och skuttat mig alldeles suddig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina