onsdag 6 januari 2016

Ett medelhårt benpass avslutar julledigheten

Då var träningsledigheten slut och vardagen är tillbaka. Jag bestämde mig för att köra lite ben idag men inte ett maxpass utan nån slags medel-svensson-lagom-variant :-D Lite mellanmjölk alltså.

Det är kallt ute och kallt på gymmet så idag åkte inte tröjan av på hela passet #brrr, visst det är toppen med sol och så men jag funkar verkligen inte i minusgrader, jag tycker det är kallt om det är mindre än 25, så med andra ord fryser jag 330 dagar om året ;-)

Dagens januariutmaning är 100 armhävningar men jag hoppar den, jag behöver vila bröstmusklerna efter gårdagens pass, rysligt förnuftigt.

Hör ni vad som händer? Förnuftig, vilar och mellanmjölksträning?

Hyfsat mycket folk i lokalerna idag men jag lyckades ändå få plats och göra det jag ville.

Dagens pass:

  • Framsida lår maskin 3x8 31,5
  • Vadpress 30 kilo 3x15
  • Kickbacks CC asc dropset 3-5
  • In-utsida trx 3x15
  • Benlyft m medicinboll 4 kg 3x8
  • Benindrag pilatesboll 2x10 ett ben +10 båda benen 
  • Marklyft 3x8 45 kilo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina