lördag 9 januari 2016

Lördag morgon och Grit strength med coach Gustaf = toppenmorgon!

Rise and shine - it is workout time! Vanligtvis är det Body Pump på lördag förmiddag och det är så båååååring så jag brukar ju köra egen styrka istället. Så var också planen för idag men igår eftermiddag meddelades att pump ersätts av Grit Strength och gissa vem som kastade sig på boka-knappen? #haha #suckerforgrit #intervallerärlivet

Idag var det premiär för release 15 för mig. Kul release, jobbig, många utfall vilket är mindre roligt för mina knän, men även om jag fegar lite i dom övningarna så räcker resten för att köra in i väggen så ingen ko på isen direkt ;-)

Nedvarvning, kafferep och stretch och hem i snöovädret. Ja tänka sig, det blev vinter på västkusten också! Till alla ungars stora lycka :-D  Ligger den kvar till i morgon kanske vi tar några åk i pulkabacken (jo det finns några "backar" här också).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina