måndag 25 januari 2016

MoveIT a la surprise - en helt vanlig måndag #bästakänslan

Han den där PT-n jag har, honom vet man minsann aldrig var man har #haha #fullavöverraskningar, Han är ju också instruktör för dom MoveIT-pass jag brukar köra. Liten skara idag så då bestämmer han sig för att prova nåt nytt. Eftersom vi kom igång lite sent så "körde han dessutom in tid" genom att korta pauserna. Å jädrar sicket pass! Mycket cardio. Ett varv. 4 intervaller per station. 30 sekunder per intervall. Minimalt med paus. Holy yellow bananas liksom! Inte i närheten av "grit"-puls, men förvånande nog uppe i 165-ish flera gånger, hade inte räknat med att lyckas trycka upp mig själv dit så här i sista sekunden innan vilan, men yey! Bra jobbat Marina #fuckjante #ididgood

Mötte en massa goa människor innan passet också, några var det ett tag sedan jag stötte på och någon tränade jag med så sent som i lördags;-) den tjejen har lika svårt för vila som jag har visar det sig #haha #likasombär

I morgon PT-pass. Sedan lååååååång vila. Vad ska jag blogga om då? Har du några önsketeman? Do please tell me!

Kram alla fina bloggläsare!

Det var jag och ett gäng råsa flamingos idag :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina