måndag 4 januari 2016

Maxar julledigheten och startar måndag morgon med Grit Plyo #riseandshine

Nu får kroppen visa vad den tål, startar veckan med Grit Plyo 15 #youcandoit #bitihopbara! 15-releasen är riktigt rolig, utmanande men inte med några "helt omöjliga" övningar. I slutet gör man 6 sidledes mountainclimbers och 6 squathopp med 5 kilo vikt i vardera hand. Det är tungt. Då påminner jag mig om att jag gick omkring med dom där två och en till på huvudet varje dag förut och att jag faktiskt överlevde det, då är det banne mig inte svårt att hoppa med dem i händerna under 90 sekunder så, håll käft och KÖR!

Efter passet varvade jag ner en liten stund och snurrade sedan på mig boxningslindorna och pucklade på säcken lite, hej då aggressioner och ilska, välkommen filbunke #haha #faktisktsant



Lite stretch och sedan hem och fylla på energiförråden i kroppen. Ikväll blir det MoveIT! #wihoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina